حمل و نقل كالاها يكي از اجزاي لاينفك هر فعاليت تجاري، بازرگاني يا توليدي مي‌باشد. اما آنچه در اين ميان شايان توجه خواهد بود آن است كه حادثه هيچ گاه خبر نمي‌كند و با وجود پيشرفت‌هاي گسترده دانش و فناوري و توسعه زيرساختهاي حمل و نقل، همواره احتمال بروز مخاطرات براي محموله هاي كالاي شما وجود دارد. آن چه آرامش را در لحظه‌هاي بروز خطر براي شما به ارمغان مي‌آورد، برخورداري از يك بيمه باربري (حمل و نقل كالا) با پوشش‌هاي مناسب مي‌باشد.
بيمه باربري از قديمي‌ترين انواع بيمه‌نامه‌هاست كه به موجب آن، شركت بيمه در مقابل مبلغي كه از شما دريافت مي‌كند متعهد مي‌شود، چنانچه در جريان حمل كالا از نقطه اي به نقطه ديگر در نتيجه وقوع خطرهاي موضوع بيمه، كالا تلف شده و يا دچار خسارت گردد، زيان وارده را جبران نمايد.
 در همين راستا شركت بيمه پارسيان با ارائه بيمه‌هاي باربري تلاش دارد تا امنيت سرمايه شما را در برابر مخاطرات محتمل و غيرقابل پيش‌بيني فراهم آورد. هدف ما فراهم آوردن خدمات هر چه سريعتر و مطلوبتر براي مشتريان گرامي است.

چرا بيمه باربري، ‌چرا شركت بيمه پارسيان؟

اگر چه امروزه با پيشرفت جوامع بشري از شدت برخي ريسک ها در جريان حمل و نقل کاسته شده است اما افزايش حجم حمل و نقل محصولات مختلف ريسك هاي بسياري را به بار آورده است. شركت بيمه پارسيان با ارائه بيمه هاي باربري تلاش دارد تا امنيت سرمايه شما را در برابر ريسک هاي محتمل و غير قابل پيش بيني فراهم آورد. هدف ما فراهم آوردن خدمات هرچه سريعتر و مطلوبتر براي مشتريان گرامي است.
    


انواع بيمه هاي باربري

انواع بيمه‌هاي باربري، مخاطرات مربوط به حمل و نقل كالا از مبادي مختلف به سرتاسر جهان از طريق دريا، خشكي (زميني)، هوايي و يا تركيبي از اين مسيرها را تحت پوشش قرار مي‌دهد. بيمه‌نامه‌هاي باربري مي‌تواند براي كالاهاي وارداتي، صادراتي، ترانزيت و يا حمل داخلي قابل استفاده باشد و بر حسب نوع كالا و حساسيت آنها در مقابل خطرات گوناگون پوشش‌هاي بيمه‌اي مناسب ارائه مي‌گردد.